Potrebujete rýchlu radu? Ozvite sa nám na +421 902 670 377 alebo napíšte nám!

BEZPLATNÁ PRÁVNA PORADŇA

 

Stala sa vám alebo vášmu známemu situácia, kedy poisťovňa nezaplatila poistné plnenie alebo ho zaplatila v menšom rozsahu? Vždy odporúčame nechať si preveriť stanovisko k poistnej udalosti nezávislou osobou. Dokonca je potrebné nechať si preveriť aj výšku poistného plnenia zo šetriacej zložky životného poistenia. Z našich skúseností vieme, že každé tretie zamietnutie poistnej udalosti je riešiteľné a klient tak môže zinkasovať poistné plnenie.

 

Vo všeobecnosti je úplne jedno, či ide o poistné plnenie z povinného zmluvného poistenia, havarijného poistenia, poistenia nehnuteľnosti alebo domácnosti, životného poistenia, poistenia zodpovednosti alebo z iného druhu poistenia. Nárok na poistné plnenie sa premlčuje najneskôr za 4 roky po poistnej udalosti.

 

Tipy, na čo si dať pozor, aby ste mali nárok na poistné plnenie:

  • pri PZP nemôžete byť v omeškaní
  • musíte mať poistený majetok na správnu hodnotu = nemôže byť podpoistený
  • musíte splniť podmienky dané poisťovňou v poistných podmienkach 

 

Nedostali ste poistné plnenie od poisťovne? Nechajte si preveriť váš nárok v bezplatnej právnej poradni. Pomôžeme vám so zamietnutým poistným plnením a poskytneme viac informácií, ako na to. Stačí vyplniť online dotazník kliknutím na modré tlačidlo "CHCEM POSÚDIŤ NÁROK NA POISTNÉ PLNENIE", čo vám zaberie približne 3 minúty času.

 

CHCEM POSÚDIŤ
NÁROK NA POISTNÉ PLNENIE

 

Najčastejšie dôvody zamietnutia, krátenia alebo regresov poistných plnení:

1. POVINNÉ ZMLUVNÉ POISTENIE, HAVARIJNÉ POISTENIE, GAP POISTENIE:

2. POISTENIE NEHNUTEĽNOSTI:

  • podpoistená nehnuteľnosť

3. ŽIVOTNÉ POISTENIE:

  • šetriaca zložka v investičnom životnom poistení
  • konkrétny úraz alebo choroba nie je definovaná v oceňovacích tabuľkách

4. POISTENIE ZODPOVEDNOSTI ZA ŠKODU:

  • poistený nenesie v zmysle zákona zodpovednosť za spôsobenú škodu 
Všetky práva vyhradené © 2022 advholding.sk